Use Google Translate, if the article you have chosen has not been translated yet:

10.11.2012

Podróż Poślubna Dwojga Włóczykijów - Chorwacja, Resort Solaris, wrzesień 2012 r. [Two Gadabout's Honeymoon Treep - Croatia, Solaris Resort, September 2012]

The English translation will appeare here soon.
We wish you a nice virtual tour on our blog! :)

Ulegliśmy w końcu prośbom naszych krewnych, znajomych i fanów - postanowiliśmy pochwalić się naszą sesją fotograficzną z podróży poślubnej.

Zrobiliśmy ją na terenie hotelowego Resortu Solaris, w obrębie którego znajdował się hotel, w którym mieszkaliśmy podczas pobytu w Chorwacji. O Resorcie opowiemy Wam szczegółowo innym razem. Zdjęcia mówią same za siebie, więc nie dodajemy do nich podpisów. Mamy nadzieję, że Wam się spodobają. Robione były kiepskimi aparatami przez osoby, które nie umiały ich obsługiwać, a dodatkowo w pośpiechu, ale wydaje nam się, że mimo wszystko dobrze się je ogląda. Zapraszamy zatem do ich obejrzenia. Prezentujemy je mniej więcej wg kolejności ich wykonania. Sesja trwała w godzinach 7.00-9.00 rano (chcieliśmy w ten sposób uniknąć tłumu turystów i ciężkiego do zniesienia w ślubnych strojach upału):

Polecamy również zajrzenie do innych naszych postów o tematyce ślubnej.
Oto linki do wszystkich:

1. Fotorelacja z naszego ślubu i wesela: [post obecnie zablokowany dla osób spoza rodziny i znajomych].
2. Sesja zrobiona podczas podróży poślubnej do Chorwacji: >>LINK<< (czyli wpis bieżący).
3. Uciekająca Panna Młoda w Uciekajce: >>LINK<<.
4. Plenerowa zdjęciowa sesja ślubna w Zawieprzycach i nad jeziorem Piaseczno: >>LINK<<.

****

UWAGA: starszych artykułów szukaj w tematyczno-alfabetycznym Spisie Treści u góry strony.

Na ewentualne pytania postaramy się odpowiedzieć jak najszybciej. Wszystkie miłe komentarze są przez nas zawsze mile widziane...  ;)

By być na bieżąco z naszymi nowymi artykułami, polub stronę bloga na Facebooku: >>link<<. Możesz też "śledzić" nas na inne sposoby - wszystkie opcje znajdziesz w prawej kolumnie bloga (obserwacja kontem Google, Bloglovin', subskrypcja mailowa, konto na portalu nk.pl itp.).

English translation will appear HERE some day...

31 komentarzy :

1. zagłosowane :)
    zdjęcia bardzo fajne, pomimo braku wprawy fotografów ;) szczególnie podoba mi sie zdjęcie z lustrem - dobrze wykorzystane ;)
    pozdrawiam ciepło :)

2. wow ile zdjęć, super pogoda Wam dopisała,
    to na rurze świetne:P

3. faktycznie, bardzo przyjemnie ogląda się te zdjęcia :)
    a głos już oddałam :)

4. Oby wasze wspólne życie było takie piękne jak ta podróż! : )

5. z tą czachą jak romantycznie hehe ale niektóre bardzo mi się podobają, mieliście duże pole do popisu jeśli chodzi o teren ;)

6. Meega fajna sesja ;)) Gratuluję
    będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i go zaobserwujesz ;))

7. Głosik oczywiście już oddalam. Chyba nr 10, jak drugi raz naciskam oddaj głos to mi się wyświetla ze już zagłosowałam na ta książkę wiec się udało.
    Może przy okazji wykorzystam sytuacje i Ciebie również poproszę o głosik

Fajnie, ze zabraliście stroje na podroż bo zdjęcia wyszły przepięknie :)

1. Dzięki ogromne :*
      Zagłosowałam na Ciebie. Byłam 50-ta... ;)
      Sol

8. zdjecia sa przepiekne, Kochana! zwlaszcza te za sterem i przy basenie, cuuudo! :D w ogole mialas idealna suknie :)

9. Jak dla mnie to ślubno- zdjęciowy raj! :) (jakoś tak mało po polsku wyszło ;)) Piękne miejsca i cudowna para!

10. Super sesja ślubna. Jeszcze takiej nie widziałam u nikogo. Naprawdę mieliście fantastyczny pomysł, by zabrać ze sobą ślubne ubrania. Bardzo ładny ten ośrodek, w którym byliście. Wydawało by się, że to nie Chorwacja tylko jakiś daleki egzotyczny kraj. A mieliście jakieś wycieczki fakultatywne, np. do Dubrownika, czy tylko sam wypoczynek?

1. Wycieczki można było sobie wykupić. W hotelu było stoisko biura podróży, które się tym zajmowało. Pewnie jeszcze o tym napiszemy w jakimś nowym wpisie o Chorwacji. Można też było dołączyć do wycieczek, które organizowała polska rezydentka w jednym z hoteli należących do resortu. Tam plus był taki, że jechało się z Polakami z różnych hoteli lub z campingu, więc przynajmniej można było z kimś pogadać po polsku. No i był polski przewodnik na wycieczce. Na jednej wycieczce byliśmy z tą grupą, a na kilka pojechaliśmy sami, bo byliśmy w Chorwacji samochodem. Dubrownik zostawiliśmy sobie na inny wyjazd, bo byliśmy tam ok. tygodnia, więc nie było zbyt wiele czasu na zwiedzanie, zwł. że byliśmy bardzo zmęczeni po weselu i chcieliśmy trochę odpocząć (stopy bolały nas chyba ze dwa tygodnie)... ;)

11. Wszystkiego dobrego na nowej drodze życia, wytrwałości i miłości, a także odrobinę szaleństwa, no i, obowiązkowo, fantastycznych podróży, tych małych i tych dużych.
    Racja, zdjęcia się pięknie ogląda. Zagłosowanie!

12. Zaglądam po raz kolejny aby napatrzeć się na zdjęcia jeszcze raz :)

13. Jak ja mogłam przegapić tę sesję! Jest świetna :) Na pewno sporo tu spontanu [choćby ze zdjęciem przy rurze (czy co to tam było;)], a najbardziej podoba mi się fotka z lustrem - naprawdę, zrobił ją amator?!

1. Tak, wszystkie fotki robili rodzice Rafała, naszymi aparatami, których nie umieli obsługiwać, a w dodatku owe aparaty są masakrycznie badziewne, bo robią fotki mniej więcej takiej samej jakości jak przeciętny telefon... ;)
      No ale cieszymy się, że tak bardzo tego nie widać i zdjęcia się podobają... ;)
      Pozdrawiamy i dzięki wielkie za komentarz! :)

2. Po raz kolejny obejrzałam sesję z przyjemnością i ciągle podziwiam Was za tę spontaniczną i piękną sesję :)

14. weszlam na wasz blog przypadkowo, nie lubie pisac za duzo wiec sie streszczam, wszystkie foty mi sie podobaja, przypomnial mi sie moj slub, niestety bylo to dawno:-)chcialam prosic o informacje gdzie dokladnie byliscie na chorwacji, serdecznie pozdrawiam, zycze szczescia :-).
    moj mail: asiafejdasz@op.pl

15. witam, na waszego bloga trafilam przypadkiem.zdjecia bardzo mi sie podobaja, zycze szczescia:-)prosze mi powiedziec w jakiej miejscowosci na chorwacji byly robione.

1. witamy!
      Dziękujemy za komentarze. Zdjęcia zrobiliśmy (jak to zaznaczyliśmy w tytule i w tekście wpisu) w Resorcie Hotelowym SOLARIS, w którym mieszkaliśmy podczas pobytu w Chorwacji. Konkretnie zatrzymaliśmy się w Hotelu JURE (jest tam chyba 5 hoteli + pole campingowe). Wszystkie zdjęcia z tego wpisu zrobiliśmy na terenie resortu. Resort Solaris znajduje się w pobliżu miejscowości nadmorskiej Sibenik.
      Pozdrawiamy :)

16. Cudownie, ale zdjęcie z czaszką jest moim faworytem :))

17. Fantastyczne zdjęcia.;)

18. miałaś prześliczną suknię ślubną ♥

Pamiętaj, że wszystko, co napiszesz, może zostać skierowane przeciwko Tobie! :D No dooobra, żartujemy... Z góry dziękujemy za poświęcony czas i dodanie komentarza. Pojawi się on pod postem po zaakceptowaniu przez moderatora. Prosimy: nie SPAM-ować!

[Thank you for your time and adding a comment. It will appear under post after approval by a moderator. PLEASE DO NOT SPAM!]

Polecamy szybką i wygodną rezerwację wybranych miejsc noclegowych przez Internet w edom.pl: