W naszym blogu staramy się obiektywnie i możliwie najdokładniej opisywać to, co sami zwiedziliśmy, jak również polecać to, co naszym zdaniem jest warte zobaczenia, przeżycia, doświadczenia itp. Nie jesteśmy wybredni - zwiedzamy zarówno zagraniczne miasta, jak i małe polskie wsie czy miasteczka, w których znajduje się coś godnego uwagi. Opisujemy całe miejscowości, jak i poszczególne obiekty, które można w nich oglądać, a nawet określone wydarzenia lub imprezy. W opisach tego, co i gdzie warto zobaczyć, nie zapominamy o poleceniu miejsc, w których turysta może dobrze zjeść, wypocząć czy się rozerwać.
Jeżeli chcesz nam zasponsorować jakiś wyjazd, nocleg, dojazd w konkretne miejsce, wyżywienie podczas wyjazdu, wejściówki, przewodniki turystyczne, książki o tematyce podróżniczej, które ułatwią nam wojaże, plecaki, namioty i innego rodzaju sprzęt przydatny podróżnikom lub coś innego, możesz się spodziewać, iż:
1. Wykorzystamy to, co nam oferujesz (w przypadku wyjazdu, noclegu czy wejściówek będzie to możliwe pod warunkiem, iż ustalimy odpowiedni termin, który nie koliduje z naszą pracą).
2. Jeżeli sobie tego zażyczysz, zamieścimy na blogu informację w postaci odrębnego wpisu blogowego o tym, gdzie byliśmy, co widzieliśmy, jak nam się to podobało i kto jest sponsorem danego wyjazdu, wejściówek, noclegów, wyżywienia itp., a także dlaczego polecamy jego usługi. Przykład możesz zobaczyć w naszym artykule dotyczącym Białegostoku, w którym poleciliśmy Pub Bury Kot: >>LINK<<. W przypadku zasponsorowania nam książek, przewodników , sprzętu turystycznego itp. napiszemy zarówno o tym, kto nam je podarował, jak również o tym, czego dotyczą i dlaczego naszym zdaniem warto je kupić, jeżeli planuje się wyjazd (w blogu pojawi się osobny wpis z recenzją danego przedmiotu, książki, przewodnika itp.). Przykładowa recenzja książki (bez informacji o sponsorze, ponieważ kupiliśmy ją sami): >>LINK<<.
3. Umieścimy logo / nazwisko / fotkę sponsora lub partnera i / lub jego firmy w specjalnej zakładce "Sponsorzy i Partnerzy" u szczytu strony (miano 'partnerów'. nadajemy tym firmom, portalom itp., które polecają nasz blog na swoich stronach internetowych w zamian za to, iż my polecamy ich strony w naszym blogu). Możemy tam dodać krótki reklamowy opis firmy, mówiący o tym, co oferuje, jeżeli nie wynika to z loga, nazwy czy zdjęcia.
4. Zamieścimy link odsyłający do strony Twojej firmy itp. na stronie głównej naszego bloga w zakładce "Strony naszych Sponsorów i Partnerów" po prawej, mniej więcej w centrum paska bocznego.
4. Zamieścimy link odsyłający do strony Twojej firmy itp. na stronie głównej naszego bloga w zakładce "Strony naszych Sponsorów i Partnerów" po prawej, mniej więcej w centrum paska bocznego.
Słowo firma dotyczy zarówno wydawnictw, jak i biur podróży, prywatnych posiadaczy gospodarstw agroturystycznych czy innego rodzaju noclegowni, firm produkujących lub sprzedających sprzęt przydatny w podróży, restauracji i knajpek, które chciałyby zafundować nam jakieś posiłki, a także miejsc, które warto zwiedzić, a które zaoferują nam darmowe wejściówki - muzeów, zamków itp. Jeżeli będziemy mieć więcej takich ofert, stworzymy oddzielną kategorię linków zamieszczoną po prawej stronie bloga, np. "Polecane muzea", "Polecane wydawnictwa" itp. Na razie zbiór tego rodzaju linków zatytułowaliśmy po prostu jako "Strony naszych Sponsorów i Partnerów". Wszystkie linki są dobrze widoczne w blogu.
5. Zamieścimy podlinkowane logo do strony internetowej Sponsora lub Partnera w lewym pasku bocznym bloga (tuż pod ostrzeżeniem o tym, by nie kopiowano treści strony). Klikając w logo będzie można wejść automatycznie na stronę Sponsora/Parnera. Miejsce to jest celowo takie, a nie inne, gdyż tam tego rodzaju reklamy są najlepiej widoczne. Ponieważ nasze artykuły są zazwyczaj wypełnione dużą ilością zdjęć, a przez to dość długie, osoby, które je czytają, na pewno zauważą każde zamieszczone w blogu logo firmowe (nawet te najstarsze i siłą rzeczy znajdujące się pod najnowszymi). Naszym zdaniem tego rodzaju obrazki bardzo przyciągają uwagę (zachęcamy do zerknięcia na to, jak prezentują się dotychczasowe).
5. Zamieścimy podlinkowane logo do strony internetowej Sponsora lub Partnera w lewym pasku bocznym bloga (tuż pod ostrzeżeniem o tym, by nie kopiowano treści strony). Klikając w logo będzie można wejść automatycznie na stronę Sponsora/Parnera. Miejsce to jest celowo takie, a nie inne, gdyż tam tego rodzaju reklamy są najlepiej widoczne. Ponieważ nasze artykuły są zazwyczaj wypełnione dużą ilością zdjęć, a przez to dość długie, osoby, które je czytają, na pewno zauważą każde zamieszczone w blogu logo firmowe (nawet te najstarsze i siłą rzeczy znajdujące się pod najnowszymi). Naszym zdaniem tego rodzaju obrazki bardzo przyciągają uwagę (zachęcamy do zerknięcia na to, jak prezentują się dotychczasowe).
6. Na życzenie napiszemy o danym wyjeździe itp. oraz o Sponsorze na stronie bloga, którą stworzyliśmy na Facebooku oraz na naszym profilu w portalu nk.pl. Strona facebookowa powstała niedawno i z tego powodu nie ma jeszcze wielu fanów, ale mamy nadzieję, że uda nam się ją szybko wypromować; na pewno pomogą w tym konkursy, które zaczęliśmy organizować w blogu. Profil bloga na NK ma już blisko tysiąc fanów.
7. Jeżeli zasponsorujesz nam jakieś książki, artykuły podróżnicze itp. i dorzucisz dodatkowo jedną sztukę więcej, ogłosimy w blogu konkurs, w którym będzie ona nagrodą. To na pewno świetna reklama zarówno dla firmy, jak i produktu, gdyż konkursy zawsze przyciągają uwagę sporej liczby osób. Każdy nowy konkurs ogłosimy w specjalnej zakładce KONKURSY, jak również wspomnimy o nim w aktualnych blogowych wpisach, przy okazji przedstawiając krótko sponsora. Wszystkie konkursy, które organizujemy w blogu, staramy się promować, by wzięło w nich udział jak najwięcej osób. Nasz pierwszy artykuł konkursowy możesz zobaczyć >>TUTAJ<< - pomoże Ci to wyobrazić sobie, w jaki sposób prezentujemy informacje o sponsorze czy sponsorach nagród w postach konkursowych.
8. Być może będziemy w stanie zrobić coś więcej - jesteśmy otwarci na propozycje! :) Oczywiście możemy również zrezygnować z czegoś, co wymieniliśmy powyżej, jeżeli sponsor wyrazi takie życzenie (niektórzy rezygnują z opcji osobnego posta reklamowego w blogu, zadowalając się jedynie tym, co opisaliśmy w punktach od 3 do 6).
Zakładając tego bloga mieliśmy konkretne plany, które chcemy stale realizować. Nie planujemy zakończenia działalności bloga - zamierzamy go pisać przez całe lata i wciąż rozwijać.
Daleko nam do pary obieżyświatów takich jak Tony Halik i Elżbieta Dzikowska, ale łączy nas z nimi umiłowanie podróży. Lubimy nie tylko poznawanie innych kultur, ale także odkrywanie ciekawych rodzimych tradycji i zwyczajów. Szanujemy folklor, lubimy odkrywać miejsca, w których przysłowiowy diabeł mówi dobranoc, a do podróżowania nie zraża nas nawet choroba lokomocyjna... ;)
Sponsorując nam wyjazd, dojazd, noclegi, wyżywienie podczas wyjazdu, sprzęt czy książki przydatne podczas podróży itp. zyskujesz pewność zdobycia wyjątkowo mało Cię kosztującej, a jednak stale zamieszczonej w Internecie reklamy.
Jeżeli masz inny pomysł odnośnie tego, co możesz nam zaoferować - nie wahaj się pisać do nas w tej sprawie. Nasz adres mailowy znajdziesz w zakładce "Kontakt". Nie podajemy w blogu numerów naszych telefonów dla zachowania prywatności, ale jeżeli owe numery lub inne nasze dane będą Ci potrzebne, możesz je od nas otrzymać drogą mailową.
Dbamy o to, by nasz blog był popularny, staramy się go promować - choćby na Facebooku czy nk.pl. Ma zatem sporo nowych odsłon i stale zdobywa nowych fanów (nawet pomimo faktu, iż mamy problemy z administrowaniem strony bloga na Facebooku, bo z niewiadomych przyczyn nie działa nam tam kilka opcji ułatwiających promocję strony). Liczbę wszystkich odsłon od momentu powstania bloga można zobaczyć na samej górze prawej kolumny strony. Klikając w zamieszczoną pod licznikiem kolorową rameczkę z flagami można zobaczyć szczegółowe wykresy i statystyki, dotyczące tego, ile unikatowych wizyt (tzn. każdy adres IP liczony jest w ramce tylko raz) z Polski i innych krajów zebrał nasz blog w czasie od 1 sierpnia 2011 roku do dziś.
Jesteśmy pewni, że reklama zamieszczona na naszej stronie będzie stanowiła dobrą, stałą promocję dla każdej firmy, zwłaszcza iż blog jest świetnie otagowany. Stale wzrasta liczba odsłon stron, które blog zbiera w przeciągu miesiąca. Pracujemy również nad dodawaniem do wpisów tłumaczeń postów na język angielski, z racji faktu odnotowania dość licznych odwiedzin z innych krajów świata. Wciąż jesteśmy w trakcie dodawania tłumaczeń do najstarszych artykułów.
Nowe teksty publikujemy z częstotliwością mniej więcej następującą: min. raz na 20 dni i max. dwa razy w tygodniu. Najczęściej nowy post pojawia się w blogu w odstępie 7-10 dni od daty publikacji poprzedniego. Dodanie długiego, poprawnie zredagowanego tekstu, okraszonego dużą liczbą odpowiednio obrobionych zdjęć, wymaga bowiem dużego nakładu pracy i czasu.
Co jakiś czas otrzymujemy maile od osób, które piszą nam, iż podoba im się nasz blog, czytają go z przyjemnością i gratulują nam pomysłu stworzenia tego rodzaju przewodnika turystycznego. Zdarza się, iż są to obcokrajowcy. Uważamy to za przejaw wyjątkowego uznania wśród naszych czytelników, zwłaszcza że blog jest jeszcze bardzo młody (powstał 26 maja 2011 roku). Nic nie sprawia nam większej przyjemności niż to, że owoce naszej pracy nad tekstami i multimediami zamieszczonymi w blogu są tak pozytywnie odbierane przez osoby, które trafiły doń przypadkowo.
Jeżeli masz inny pomysł odnośnie tego, co możesz nam zaoferować - nie wahaj się pisać do nas w tej sprawie. Nasz adres mailowy znajdziesz w zakładce "Kontakt". Nie podajemy w blogu numerów naszych telefonów dla zachowania prywatności, ale jeżeli owe numery lub inne nasze dane będą Ci potrzebne, możesz je od nas otrzymać drogą mailową.
Dbamy o to, by nasz blog był popularny, staramy się go promować - choćby na Facebooku czy nk.pl. Ma zatem sporo nowych odsłon i stale zdobywa nowych fanów (nawet pomimo faktu, iż mamy problemy z administrowaniem strony bloga na Facebooku, bo z niewiadomych przyczyn nie działa nam tam kilka opcji ułatwiających promocję strony). Liczbę wszystkich odsłon od momentu powstania bloga można zobaczyć na samej górze prawej kolumny strony. Klikając w zamieszczoną pod licznikiem kolorową rameczkę z flagami można zobaczyć szczegółowe wykresy i statystyki, dotyczące tego, ile unikatowych wizyt (tzn. każdy adres IP liczony jest w ramce tylko raz) z Polski i innych krajów zebrał nasz blog w czasie od 1 sierpnia 2011 roku do dziś.
Jesteśmy pewni, że reklama zamieszczona na naszej stronie będzie stanowiła dobrą, stałą promocję dla każdej firmy, zwłaszcza iż blog jest świetnie otagowany. Stale wzrasta liczba odsłon stron, które blog zbiera w przeciągu miesiąca. Pracujemy również nad dodawaniem do wpisów tłumaczeń postów na język angielski, z racji faktu odnotowania dość licznych odwiedzin z innych krajów świata. Wciąż jesteśmy w trakcie dodawania tłumaczeń do najstarszych artykułów.
Nowe teksty publikujemy z częstotliwością mniej więcej następującą: min. raz na 20 dni i max. dwa razy w tygodniu. Najczęściej nowy post pojawia się w blogu w odstępie 7-10 dni od daty publikacji poprzedniego. Dodanie długiego, poprawnie zredagowanego tekstu, okraszonego dużą liczbą odpowiednio obrobionych zdjęć, wymaga bowiem dużego nakładu pracy i czasu.
Co jakiś czas otrzymujemy maile od osób, które piszą nam, iż podoba im się nasz blog, czytają go z przyjemnością i gratulują nam pomysłu stworzenia tego rodzaju przewodnika turystycznego. Zdarza się, iż są to obcokrajowcy. Uważamy to za przejaw wyjątkowego uznania wśród naszych czytelników, zwłaszcza że blog jest jeszcze bardzo młody (powstał 26 maja 2011 roku). Nic nie sprawia nam większej przyjemności niż to, że owoce naszej pracy nad tekstami i multimediami zamieszczonymi w blogu są tak pozytywnie odbierane przez osoby, które trafiły doń przypadkowo.
Jesteśmy ludźmi uczciwymi, którzy ściśle wywiązują się z powierzonych im zadań. Jeżeli coś nam ufundujesz, możesz być pewien, iż odwdzięczymy Ci się za to należycie! :)