Use Google Translate, if the article you have chosen has not been translated yet:

9.02.2019

Most zakochanych i bazylika archikatedralna w Poznaniu [Bridge of Lovers and the cathedral basilica in Poznan, Poland]

Please do not copy our work - photos and text.
We wish you a nice virtual tour on our blog! :)

W 2016 roku wygraliśmy w konkursie nocleg i kolację w Hotelu Topaz w centrum Poznania. Choć mieliśmy tam kawał drogi, to jednak nie omieszkaliśmy z tej wygranej skorzystać i odwiedziliśmy to miasto pod koniec marca. Zwiedziliśmy je wówczas w takim stopniu, w jakim tylko było to możliwe w tak krótkim czasie. Nie "chwaliliśmy się" do tej pory wszystkimi zdjęciami zrobionymi podczas tamtego wyjazdu, więc nadrabiamy zaległości! :)

Z okazji zbliżających się walentynek postanowiliśmy pokazać Wam dziś poznański most zakochanych, a konkretniej most Biskupa Jordana oraz roztaczający się z niego widok. Pozwolimy Wam także zajrzeć do ulokowanej zaraz za mostem poznańskiej bazyliki archikatedralnej.

Dlaczego jest to most zakochanych, łatwo się domyślić, spoglądając na zdjęcia. Nie brakuje tam kłódek przyczepionych przez zakochane pary. Może któraś z nich należy do osoby, która właśnie to czyta...? A może zdarzyło Wam się kiedyś powiesić taką kłódkę na innym moście? Jesteśmy bardzo ciekawi historii miłosnych tych wszystkich par, która postanowiły w ten sposób upamiętnić swoje uczucie.

Jak wspomnieliśmy wyżej, przy moście znaleźć można miejsce warte zwiedzenia - poznańską bazylikę archikatedralną p.w. św. Piotra i Pawła. Wrażenie na turystach zrobi zarówno jej architektura, jak i piękne wnętrze. Jeżeli będziecie przechodzić obok - koniecznie zajrzyjcie do środka! :)

PS. Hotel Topaz, w którym nocowaliśmy podczas podróży do Poznania, szczerze polecamy. Pisaliśmy o nim więcej tutaj >>LINK DO RECENZJI<<.

****

UWAGA: starszych artykułów szukaj w tematyczno-alfabetycznym Spisie Treści u góry strony.

Na ewentualne pytania postaramy się odpowiedzieć jak najszybciej. Wszystkie miłe komentarze są przez nas zawsze mile widziane...  ;)

By być na bieżąco z naszymi nowymi artykułami, polub stronę bloga na Facebooku: >>link<<. Możesz też "śledzić" nas na inne sposoby - wszystkie opcje znajdziesz w prawej kolumnie bloga (obserwacja kontem Google, Bloglovin', subskrypcja mailowa, konto na portalu nk.pl itp.).

Brak komentarzy :

Pamiętaj, że wszystko, co napiszesz, może zostać skierowane przeciwko Tobie! :D No dooobra, żartujemy... Z góry dziękujemy za poświęcony czas i dodanie komentarza. Pojawi się on pod postem po zaakceptowaniu przez moderatora. Prosimy: nie SPAM-ować!

[Thank you for your time and adding a comment. It will appear under post after approval by a moderator. PLEASE DO NOT SPAM!]

Polecamy szybką i wygodną rezerwację wybranych miejsc noclegowych przez Internet w edom.pl: